sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Kevät!

 Viime lauantaiaamun herkutteluja <3




Oon niin innoissani - kevät on täällä! Lähes koko alkuvuoden vaivannu sairastelu on vienyt voimia paljon, mutta nyt tuntuu taas siltä, että akut latautuu auringon ansiosta. Oon täynnä energiaa ja mieli on positiivinen! Katseet on käännetty kohti jännittävää kevättä ja tulevaa kesää kohti. En malta odottaa, mitä ne tuo miulle eteen. Tänä vuonnakin talvesta ja pimeydestä selvittiin! 


~Voisin kirjoitella hieman myöhemmin lisää ajatuksia alkuvuodesta ja lukiotaipaleesta, joka on yhtä ylioppilaskirjoituspäivää vaille valmis - iiiks!



 Luonnon taidetta.