lauantai 25. toukokuuta 2013

Kesäkuvailua

Mie sain tänään ihanan vierailijan ja uuden kuvattavan, hihih :)  Aurinko paistoi, oli lämmintä ja hyvää seuraa ja sain valokuvata uusia kesäkuvia, joten aika loistava aamupäivä, hih.






 

torstai 23. toukokuuta 2013

Keltainen Ruusu

"Pimeän tultua mä puristan sun kättäs,
oothan tässä vielä huomenna
Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan ja
keräät talteen palaset kun hajoan.
Niin oothan tässä vielä huomenna?"




Myö käytiin kuviksen tunnilla vähän kuvailemasssa miun ystävän ja keltaisen ruusun kanssa. Piti ottaa muutama kuva koulusta, mutta karkas vähän aiheesta.. :') Mut tällaisia kuvia tuli.
KESÄ! <3
 Ensimmäinen vuosi lukiossa on lähes takana. Kevään kunniaksi vähän erilainen kuva meidän lukiosta.
Keltaista kontrastia.

keskiviikko 22. toukokuuta 2013

"Aurinko laskee selkäsi taa"

Viime perjantain ihana ilta-aurinko värjäsi taivaan ja mie lähin taitelemaan kuvia pikkuveljen ja pikkuveljen kaverin kanssa. Tässä tulos..
















 Tälläistä tällä kertaa, kun mie saan ensimmäisen vuoden lukiossa pulkkaan lupaan kirjoittaa enemmän ja useammin, nyt koulu vie kaikki miun voimat ja ajan.. Mutta enää 7 päivää, hui!
Mie selviän koeviikosta ja viimesistä päivistä, koska oonhan mie selvinny tähänkin asti. :)

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Herkkuviikonloppu

Varoitus saattaa tulla nälkä!
Lauantaina meillä oli vieraita ja äiti teki meille alkuruuaksi haloum-juustosalaattia.
Pääruokana oli perunamuussia ja lihakastikketta. Jälkiruokana kahvikaakao-hyytelöä. Lisäksi vieraille oli tarjolla mansikkarahkakakkua miun tekemänä, joka näytti tältä:
Äitenpäivän kunniaksi mie tänään kokkailin meijän perheelle ruuan. Tarjolla oli alkuruokana porkkanakeittoa ja pääruokana aurajuustobroileria ja perunamuussia.
Porkkanakeittoa.
Sitten oli vielä miun tekemä valkosuklainen viinikakku, joka näytti tältä:
Tälläisiä herkuttelukuvia tänään. Voi ainakin sanoa, että viikonloppuna on tullu syötyä paljon hyvää ruokaa, hih. :)
Lopuksi vielä kuohuviiniä ja mansikoita!<3

lauantai 11. toukokuuta 2013

Sanojen voimalla

"Kun minulta viedään kaikki autan kantamaan.
Kevyesti nousee askel
 Autan kantamaan ja kun lopulta kaadun 
teen sen näyttävästi.
Näin minä vihellän matkallani.
Näin minä vihellän matkallani.
Jos sen on oltava niin olkoon sitten niin."
Scandinavian Music Group - Näin minä vihellän matkallani
"Älä itke mies illassa on lupaus kesästä. Jossain valvoo toinenkin uneton, joka miettii sama kuin sinä."
Scandinavian Music Group - Lupaus kesästä
"Mäen päältä sata askelta
Riisun kengät matkalla
Ensin kastuu varpaat
hiekka upottaa"
Scandinavian Music Group - Solmu
"Muistatko miltä tuntuu juopua kesäyönä
hölmöstä rakkaudesta.
Kastella jalat heinikossa
tanssittaa tyttöä laiturilla
siellä missä kaislat kumartaa."
Scandinavian Music Group - Hölmö rakkaus