torstai 2. toukokuuta 2013

Kuvaukset

Eilen pidettiin serkun kanssa valokuvauspäivä, koska piti saada uusia keväisiä kuvia. :) Meillä oli hauskaa kovasta tuulesta ja pienestä tihkusateesta huolimatta ja kaiken huipuksi saatiin paljon hyviä kuvia, hihi. Tässä niistä muutama ;) Mie en oo kerenny piiiitkään aikaan taas päivittämään tänne kuvia, mutta kohta tulee kuvatiivistelmä kuluneista päivistä. :) Kunhan vain löydän sopivan raon.. :) Onneksi enää yksi päivä koulua ja sitten on taas viikonloppu.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti