| Jotain vähän enemmän kesää muistuttavaa.. |
| Ensilumi! |
Tää kappale on vanha, mutta jotenkii mie oon nyt syksyn aikana rakastunut siihen ja sen sanoihin http://www.youtube.com/watch?v=V_wTpD6o_Q4
Miulla on ollu pitemmän aikaa haaveena päästä kuvaamaan kuunsiltaa.. Yhtenä lokakuisena iltana se toteutui. Oli lähdössä kotiin serkun luota iltapimeässä, kun sattumalta järven pintaan heijastui upea kuunsilta. Paljon aikaa tai jalustaa ei sillä hetkellä ollut, mutta kamera oli kuitenkin mukana ja sain kuin sainkin ikuistettua upean kuunsillan. Näihin kuviin ja tunnelmiin lopetan tämän postauksen. Laittelen tämän viikon lomakuvia tänne, kun ehdin! ;)