Nyt sula maa on historiaa ainakin täällä meillä, joten viimeisellä on hyvä tyhjentää viimeiset syksyiset kuvat pois talvisten kuvien edestä. Joten vihdoin ja viimein kuvia Vuokatin lomareissulta. Peräti yhtenä päivänä kerkesin kuvailemaan tuolla lomaviikolla.. Mutta kuitenkin kerkesin! :) Tässä olisi tuon päivän tuloksia. 
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
maanantai 2. joulukuuta 2013
maanantai 11. marraskuuta 2013
"Asfaltin pinta kiiltää yössä. On sade lakannut viimeinkin."
| Jotain vähän enemmän kesää muistuttavaa.. |
| Ensilumi! |
Tää kappale on vanha, mutta jotenkii mie oon nyt syksyn aikana rakastunut siihen ja sen sanoihin http://www.youtube.com/watch?v=V_wTpD6o_Q4
Miulla on ollu pitemmän aikaa haaveena päästä kuvaamaan kuunsiltaa.. Yhtenä lokakuisena iltana se toteutui. Oli lähdössä kotiin serkun luota iltapimeässä, kun sattumalta järven pintaan heijastui upea kuunsilta. Paljon aikaa tai jalustaa ei sillä hetkellä ollut, mutta kamera oli kuitenkin mukana ja sain kuin sainkin ikuistettua upean kuunsillan. Näihin kuviin ja tunnelmiin lopetan tämän postauksen. Laittelen tämän viikon lomakuvia tänne, kun ehdin! ;)
torstai 10. lokakuuta 2013
Fall fall fall..
Mie en oo yhtään syksyihminen.. Tai no ruska-aika on ihan mukavaa, mutta se, että joka paikassa on kylmä, märkää ja pimeetä, hyi. En tykkää.. (paitsi, että nyt vois alkaa polttamaan jo kynttilöitä.. ;) ) Kuitenkin mie oon yrittänyt löytää jotain hyvää tästä syksystä. Pitää yrittää nauttia tästä väriloistosta vielä, kun voi, eikä murhetia sitä, että kohta se oikea pimeys saapuu, kun puut pudottavat lehdet.. Elämä on tässä ja nyt, joten pitää nauttia siitä nyt. Eikä vasta huomenna.
maanantai 30. syyskuuta 2013
Never fall
Syksy.. Ei miun juttu.. Vettä sataa, on kylmä ja on pimeetä.. Ruska-aika on tietysti valokuvauksen kannalta ihan mukavaa aikaa, mutta nyt en ole kerenny kuvaamaankaan. Tänään kuitenkin otin kameran kaulaan, vedin takin niskaan, lapaset käteen ja suuntasin ulos pienestä vesisateesta huolimatta. Ja onneksi lähdin! Nyt olo on "kevyempi" ja mukana tuli muutama syksyinen otos, joita ei vielä montaa ollut kertynyt tältä syksyltä. Valokuvaus on vaan jotain, minkä parissa pystyn rentoutumaan. Ajatukset kääntyy pois normaalisti mielessä pyörivistä asioista ja on vaan se hetki. Tänään kaiken lisäksi tarkentelin koko ajan ite, ilman automaattitarkennusta, joten viimeisetkin ajatukset oli suunnattu vaan kuvauskohteeseen. Harjoitus tekee mestarin siinäkin asiassa. Harjoittelemaan siis ;)
Tunnisteet:
luonto,
maisema,
ruska,
syksy,
valokuvaus
torstai 19. syyskuuta 2013
Loppukesän aarteita
| Harjoittelin vähän käsivaralla tarkentamista. |
| Maaseuturakkaus. |
Kesä on vaihtumassa syksyyn, tai no on jo vaihtunut.. Lukio, oppilaskuntatoiminta ja työt on työlistäny minuu aika kiitettävästi viime aikoina, eikä ole ollu paljon aikaa päivitellä tänne uusia kuvia.. Mutta en valita, eipä oo tullu tylsää. Onneks oon kuitenkin kerenny nähdä kavereita ja lenkkeillä, enkä oo ihan koko aikaa painanu vaan töitä ja kouluhommia. Katellaan, jos kerkeäisin käydä ottamassa jonku syksyisen kuvan, että saisin tänne vähän tuotua syksyä ;)
Tunnisteet:
kesä,
kukat,
kuvaukset,
maaseutu,
maisema,
pilvet,
valokuvaus,
viljapelto
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)