maanantai 30. syyskuuta 2013

Never fall





Syksy.. Ei miun juttu.. Vettä sataa, on kylmä ja on pimeetä.. Ruska-aika on tietysti valokuvauksen kannalta ihan mukavaa aikaa, mutta nyt en ole kerenny kuvaamaankaan. Tänään kuitenkin otin kameran kaulaan, vedin takin niskaan, lapaset käteen ja suuntasin ulos pienestä vesisateesta huolimatta. Ja onneksi lähdin! Nyt olo on "kevyempi" ja mukana tuli muutama syksyinen otos, joita ei vielä montaa ollut kertynyt tältä syksyltä. Valokuvaus on vaan jotain, minkä parissa pystyn rentoutumaan. Ajatukset kääntyy pois normaalisti mielessä pyörivistä asioista ja on vaan se hetki. Tänään kaiken lisäksi tarkentelin koko ajan ite, ilman automaattitarkennusta, joten viimeisetkin ajatukset oli suunnattu vaan kuvauskohteeseen. Harjoitus tekee mestarin siinäkin asiassa. Harjoittelemaan siis ;)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti