| Harjoittelin vähän käsivaralla tarkentamista. |
| Maaseuturakkaus. |
Kesä on vaihtumassa syksyyn, tai no on jo vaihtunut.. Lukio, oppilaskuntatoiminta ja työt on työlistäny minuu aika kiitettävästi viime aikoina, eikä ole ollu paljon aikaa päivitellä tänne uusia kuvia.. Mutta en valita, eipä oo tullu tylsää. Onneks oon kuitenkin kerenny nähdä kavereita ja lenkkeillä, enkä oo ihan koko aikaa painanu vaan töitä ja kouluhommia. Katellaan, jos kerkeäisin käydä ottamassa jonku syksyisen kuvan, että saisin tänne vähän tuotua syksyä ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti