maanantai 30. syyskuuta 2013

Never fall





Syksy.. Ei miun juttu.. Vettä sataa, on kylmä ja on pimeetä.. Ruska-aika on tietysti valokuvauksen kannalta ihan mukavaa aikaa, mutta nyt en ole kerenny kuvaamaankaan. Tänään kuitenkin otin kameran kaulaan, vedin takin niskaan, lapaset käteen ja suuntasin ulos pienestä vesisateesta huolimatta. Ja onneksi lähdin! Nyt olo on "kevyempi" ja mukana tuli muutama syksyinen otos, joita ei vielä montaa ollut kertynyt tältä syksyltä. Valokuvaus on vaan jotain, minkä parissa pystyn rentoutumaan. Ajatukset kääntyy pois normaalisti mielessä pyörivistä asioista ja on vaan se hetki. Tänään kaiken lisäksi tarkentelin koko ajan ite, ilman automaattitarkennusta, joten viimeisetkin ajatukset oli suunnattu vaan kuvauskohteeseen. Harjoitus tekee mestarin siinäkin asiassa. Harjoittelemaan siis ;)












torstai 19. syyskuuta 2013

Loppukesän aarteita

Harjoittelin vähän käsivaralla tarkentamista.









Maaseuturakkaus.







Kesä on vaihtumassa syksyyn, tai no on jo vaihtunut.. Lukio, oppilaskuntatoiminta ja työt on työlistäny minuu aika kiitettävästi viime aikoina, eikä ole ollu paljon aikaa päivitellä tänne uusia kuvia.. Mutta en valita, eipä oo tullu tylsää. Onneks oon kuitenkin kerenny nähdä kavereita ja lenkkeillä, enkä oo ihan koko aikaa painanu vaan töitä ja kouluhommia. Katellaan, jos kerkeäisin käydä ottamassa jonku syksyisen kuvan, että saisin tänne vähän tuotua syksyä ;)

keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Kaurasade


 Illan hämärtyessä pyöräiltiin pellon laitaan. Ja aurinkolaskun aikaan otin muutaman "taiteellisen" kuvan miun ihanasta tyttösestä. Kaiken kaikkiaan mahtava viikonloppu, mukana jalkapalloa, kuvailua, tacoja, lehva, sauna ja mahtava seura. Ja maailma on jälleen parempi paikka. :)
 "Vedä mut suojaan,
kisko mut liikuvast autosta 
ja pysäytä liike pidä kiinni riippumat mistään. 
Kun oon hauras kuin viljaa,
viljaa 
ja 
toivon et löydät mut pellolta 
vaik meit on miljoona ."