Kuvat ovat peräisin eräältä kesäkuun alkupuolen illalta, kun olin viettämässä muutamaa ihanaa päivää kummini luona. Ensimmäisenä iltana meitä hemmoteltiin ihanalla auringonlaskulla, jota miun tietenkin piti käydä kuvaamassa.. Ja tässä tulos.
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
sunnuntai 29. kesäkuuta 2014
Kun aurinko laskee
Kuvat ovat peräisin eräältä kesäkuun alkupuolen illalta, kun olin viettämässä muutamaa ihanaa päivää kummini luona. Ensimmäisenä iltana meitä hemmoteltiin ihanalla auringonlaskulla, jota miun tietenkin piti käydä kuvaamassa.. Ja tässä tulos.
keskiviikko 25. kesäkuuta 2014
Kesäyön kukkaunelma
Erään kesäisen iltayön kuvailuiden tuloksia. Taivas oli kauniin kirjava, joten tartuin kameraan ja suunnistin ottamaan juhannusruusuista kuvia. Myöhempään yöllä taivaalta paljastui upea kuutamo, joka piti vielä ikuistaa. Tässä nähtäväksi tuloksia illasta.
Tunnisteet:
juhannusruusu,
kesä,
kukat,
kuutamo,
luonto,
maaseutu,
valokuvaus
maanantai 16. kesäkuuta 2014
"Timantteja"
Muutama kuva taannoiselta pikakuvauspäivältä. Kuvat luotiin näyttävän "timanttikorun" ympärille. Lopputuloksena oli muutama aika hyvin kuva. Tarkat ehkä huomaavat, että yhdessä kuvassa koru ei näy ollenkaan. Väliin otettiinkin muutama kuva, jossa koru jäi osittain tai kokonaan piiloon. Tässä lähipäivänä tulee toivottavasti lisää kuvia tänne (sehän ei oo mistään muusta kuin miusta itestäni kiinni...). Koneella odottaa iso "pino" kuvia julkaistavaksi taasen ja koko ajan tulee lisää!
lauantai 14. kesäkuuta 2014
After rain.
sunnuntai 1. kesäkuuta 2014
Askel lähempänä kesää
Nyt se on taas pariksi kuukaudeksi ohi, koulu nimittäin. Rankka kevät on voitettu ja selätetty. Nyt miulla on voittaja olo! Kuvat tulevat ajankohtaan nähden aikalailla myöhässä, mutta kiirrellisemmät ja tärkeämmät asiat ovat menneet blogin edelle.. Kevät on kuitenkin ehkä opettanut jotain uutta minusta itsestäni. Jos koskaan ei ylitä itseään ja kohtaa vaikeuksia, ei koskaan oppi mitään uutta. Nyt olen kohdannut vaikeudet ja selättänyt ne. Nyt miulla on käsillä ihana ja ansaittu kesäloma. Miten osaan tehdä kesälomasta miulle täydellisen? - Sitä täytyy miettiä. Sitä en kuitenkaan tee nyt, koska kuvat kertovat vasta tulevasta kesästä. Eletään siis vielä hetki kevään kauneudessa.
Tunnisteet:
auringonlasku,
kesä,
kevät,
kukat,
kuvaukset,
linnut,
luonto,
maaseutu,
maisema,
taivas,
valokuvaus
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)