maanantai 16. kesäkuuta 2014

"Timantteja"

 Muutama kuva taannoiselta pikakuvauspäivältä. Kuvat luotiin näyttävän "timanttikorun" ympärille. Lopputuloksena oli muutama aika hyvin kuva. Tarkat ehkä huomaavat, että yhdessä kuvassa koru ei näy ollenkaan. Väliin otettiinkin muutama kuva, jossa koru jäi osittain tai kokonaan piiloon. Tässä lähipäivänä tulee toivottavasti lisää kuvia tänne (sehän ei oo mistään muusta kuin miusta itestäni kiinni...). Koneella odottaa iso "pino" kuvia julkaistavaksi taasen ja koko ajan tulee lisää!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti