lauantai 14. kesäkuuta 2014

After rain.


Luvassa kuvakattaus erään sateisen päivän illasta. Ilta oli uskomaton. Sumua oli joka paikassa. Mie innokkaasti juoksin kamerani kanssa suoraan saunasta kylpytakki päällä kuvaamaan meidän pihaan sumua. Pian piha ei enää riittänyt, vaan jouduin vetämään yöpuvun ja pipon märkien hiuksieni päälle, että pystyin lähtemään kuvaamaan kauemmaksi. Se kannatti, koska sain tallennettua muutamia helmiä, josta nyt saan nauttia.
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti