Tänään oon jo yhden postauksen tehny mutta, koska tänään oli ihana auringonlasku niin miun oli ihan pakko käydä kuvaamassa. :) Pikkuveli hillas ittensä mukaan joten sain mallin kuvauksiin. Tässä on nyt jokunen otos :) Huomenna näillä näkymin nokka kohti Helsinkiä, sitä odotellessa.. ;)
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
lauantai 30. maaliskuuta 2013
Second time today
Tänään oon jo yhden postauksen tehny mutta, koska tänään oli ihana auringonlasku niin miun oli ihan pakko käydä kuvaamassa. :) Pikkuveli hillas ittensä mukaan joten sain mallin kuvauksiin. Tässä on nyt jokunen otos :) Huomenna näillä näkymin nokka kohti Helsinkiä, sitä odotellessa.. ;)
Hiihtopäivä
"Mie tein sen" oli fiilis, kun saavuin rantaan hiihtolenkin jälkeen. Hiihdettiin veljen, iskän ja serkun kanssa tädin mökille jäätä pitkin. Matkaa yhteen suuntaan kahdeksan kilometriä. Ei älytön matka, mutta miun kuntopohjalla ihan hyvä saavutus. Sää oli ihan mahtava! Aurinko paistoi ja pakkasta oli muutama aste. Kameralla näpsin mökin ympäristöstä ja pojista muutamia kuvia. :) Nyt olo on väsynyt, mutta onnellinen. Hiihtolenkin päälle vielä herkkuruokaa kera jälkkärin, nyt kelpaa.
| Serkkukuva :) |
perjantai 29. maaliskuuta 2013
New Photos
| Full moon |
| The Ring |
| Full moon. |
Siinä on muutaman päivän kuvaussaldoa mustavalkoisena. Jostain syystä mie oon nyt rakastunu mustavalkoisiin kuviin, kuten ehkä huomaa. Lyhyesti miun päivä: lenkkeilyä ihanassa säässä, valokuvausta, sain uudet kynnet, loistoruokaa: loimulohta perunamuussilla ja valkosuklaa mudcake mansikkarahkalla ja valkosuklaa rouheella (NAM!), serkun kanssa laatuaikaa, sauna, leffa ja hyvä kirja. Kelpaa. :)
Miun tän päivän herkkuruuat! :) Mudcake oli miun käsialaa ja loimulohi isin, hihi :)
Pari pääsiäiskuvaakin "eksy" tänään kameraan. Huomenna sukset jalkaan ja hiihtämään jäälle, sitä odotellessa.. :)
torstai 28. maaliskuuta 2013
Something new
| Heart |
Blogi koki "pienoisen" muutoksen. Nyt blogi muistuttaa enemmän valokuva-albumia, mikä ei ehkä ole huono juttu :) Sillä mie haluun tuoda miun ottamat kuvat esille. Tässä on jotain mustavalkoisia otoksia. Ehkä nyt pääsiäslomalla saisin aikaseksi kuvata taas kunnolla ja laittaa tänne uusia kuvia. Hihih :)
| Relax, take it easy. |
| Miun rakkaus. |
sunnuntai 10. maaliskuuta 2013
sunnuntai 3. maaliskuuta 2013
Niiskuneiti
Здравстуйте!
как дела?
Спасйбо, хорошо!
Tänään mie oon ahkerasti opetellu venäjän alkeita, kuten ehkä voi
huomata.. Mie alan pikku hiljaa oppimaankin jotain, jes! :) Tänään on
taas ollu ihana sää: aurinko on paistanut eikä pakkasta ole ollut ihan
hirveästi, MUTTA koska selvisin terveenä, kun lukiossa oli pahin
flunssa-aika, niin nyt oon kipeenä tai no oikeestaan tauti yrittää
iskeä.. Joten mie en oo hirveesti uskaltanu ulkoilla, paitsi että kävin
valokuvaamassa pikkusen. :')
Toivon mukaan tää tauti jäis tähän nuhan asteelle ja menis nopeesti pois. Tunnollinen opiskelija sairastaa lomalla, muttaku loma loppuu ja huomenna pitää palata takaisin lukion penkille.. Tuntuu oudolta, että enää on jäljellä viimeinen rutistus ennen kesälomaa. Lukio on mennyt ihan kauhean nopeesti! Nyt on jo neljä jaksoa takana ja enää kaksi edessä. Nyt pitää vaan tuleva kesä silmissä jaksaa ahertaa viimeiset 13 viikkoa. Onneksi kevät alkaa pikku hiljaa olemaan täällä, jes! :)
| KEVÄT! <3 Ja miekii pääsin kuvaan ;) |
lauantai 2. maaliskuuta 2013
Kuvia auringossa
Päivä oli loistava: aurinko paistoi, paljon naurua ja kuvia ja parhausseuraa! Miekii uskaltauduin jopa kameran toiselle puolelle.. Kuitenkin sain taas huomata, että miun on paljon helpompi olla kameran takana kuin eessä, mutta vaihtelu virkistää. ;) Kaikesta huolimatta oli hauskaa, ja se on pääasia. Seuraavaa kuvaus kertaa odotellessa.. :) <3
perjantai 1. maaliskuuta 2013
Usva
Aika kiitää ja kuten huomaa en ole kirjoitellut tännekään pitkään aikaan.. Tosin en ole kerennyt valokuvaamaankaan hirveästi.. Ehkäpä mie pääsen huomenna kameran kanssa ulos ja pääsen laittamaan tännekin uusia kuvia.. Mutta muutamia uusia otoksia keskiviikko aamulta.
Elämä kuljettaa koko ajan eteenpäin, katsotaan mihin se miut vielä vie. :) Toivottavasti kameran kanssa kohti miun unelmia..
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)