lauantai 2. maaliskuuta 2013

Kuvia auringossa

Tänään vihdoin pääsin kuvaamaan kunnolla ja viettämään laatuaikaa serkun kanssa, jeij! Sää oli aivan ihana, vaikkakin vähän kylmä tuulen takia. Mutta edes tuuli ei hidastanu meijän vauhtia. Meikkiä naamaan, vaatteet päälle, aurinkolasit silmille ja kamera kaulaan! 
Päivä oli loistava: aurinko paistoi, paljon naurua ja kuvia ja parhausseuraa! Miekii uskaltauduin jopa kameran toiselle puolelle.. Kuitenkin sain taas huomata, että miun on paljon helpompi olla kameran takana kuin eessä, mutta vaihtelu virkistää. ;) Kaikesta huolimatta oli hauskaa, ja se on pääasia. Seuraavaa kuvaus kertaa odotellessa.. :) <3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti