Päivä oli loistava: aurinko paistoi, paljon naurua ja kuvia ja parhausseuraa! Miekii uskaltauduin jopa kameran toiselle puolelle.. Kuitenkin sain taas huomata, että miun on paljon helpompi olla kameran takana kuin eessä, mutta vaihtelu virkistää. ;) Kaikesta huolimatta oli hauskaa, ja se on pääasia. Seuraavaa kuvaus kertaa odotellessa.. :) <3
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
lauantai 2. maaliskuuta 2013
Kuvia auringossa
Päivä oli loistava: aurinko paistoi, paljon naurua ja kuvia ja parhausseuraa! Miekii uskaltauduin jopa kameran toiselle puolelle.. Kuitenkin sain taas huomata, että miun on paljon helpompi olla kameran takana kuin eessä, mutta vaihtelu virkistää. ;) Kaikesta huolimatta oli hauskaa, ja se on pääasia. Seuraavaa kuvaus kertaa odotellessa.. :) <3
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti