sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Niiskuneiti

Здравстуйте! 
как дела? 
Спасйбо, хорошо! 


Tänään mie oon ahkerasti opetellu venäjän alkeita, kuten ehkä voi huomata.. Mie alan pikku hiljaa oppimaankin jotain, jes! :) Tänään on taas ollu ihana sää: aurinko on paistanut eikä pakkasta ole ollut ihan hirveästi, MUTTA koska selvisin terveenä, kun lukiossa oli pahin flunssa-aika, niin nyt oon kipeenä tai no oikeestaan tauti yrittää iskeä.. Joten mie en oo hirveesti uskaltanu ulkoilla, paitsi että kävin valokuvaamassa pikkusen. :') 

Toivon mukaan tää tauti jäis tähän nuhan asteelle ja menis nopeesti pois. Tunnollinen opiskelija sairastaa lomalla, muttaku loma loppuu ja huomenna pitää palata takaisin lukion penkille.. Tuntuu oudolta, että enää on jäljellä viimeinen rutistus ennen kesälomaa. Lukio on mennyt ihan kauhean nopeesti! Nyt on jo neljä jaksoa takana ja enää kaksi edessä. Nyt pitää vaan tuleva kesä silmissä jaksaa ahertaa viimeiset 13 viikkoa. Onneksi kevät alkaa pikku hiljaa olemaan täällä, jes! :)
 

KEVÄT! <3 Ja miekii pääsin kuvaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti