perjantai 1. maaliskuuta 2013

Usva


 Aika kiitää ja kuten huomaa en ole kirjoitellut tännekään pitkään aikaan.. Tosin en ole kerennyt valokuvaamaankaan hirveästi.. Ehkäpä mie pääsen huomenna kameran kanssa ulos ja pääsen laittamaan tännekin uusia kuvia.. Mutta muutamia uusia otoksia keskiviikko aamulta.
 Elämä kuljettaa koko ajan eteenpäin, katsotaan mihin se miut vielä vie. :) Toivottavasti kameran kanssa kohti miun unelmia..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti