| Full moon |
| The Ring |
| Full moon. |
Siinä on muutaman päivän kuvaussaldoa mustavalkoisena. Jostain syystä mie oon nyt rakastunu mustavalkoisiin kuviin, kuten ehkä huomaa. Lyhyesti miun päivä: lenkkeilyä ihanassa säässä, valokuvausta, sain uudet kynnet, loistoruokaa: loimulohta perunamuussilla ja valkosuklaa mudcake mansikkarahkalla ja valkosuklaa rouheella (NAM!), serkun kanssa laatuaikaa, sauna, leffa ja hyvä kirja. Kelpaa. :)
Miun tän päivän herkkuruuat! :) Mudcake oli miun käsialaa ja loimulohi isin, hihi :)
Pari pääsiäiskuvaakin "eksy" tänään kameraan. Huomenna sukset jalkaan ja hiihtämään jäälle, sitä odotellessa.. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti