perjantai 29. maaliskuuta 2013

New Photos

Full moon


The Ring

Full moon.


Siinä on muutaman päivän kuvaussaldoa mustavalkoisena. Jostain syystä mie oon nyt rakastunu mustavalkoisiin kuviin, kuten ehkä huomaa. Lyhyesti miun päivä: lenkkeilyä ihanassa säässä, valokuvausta, sain uudet kynnet, loistoruokaa: loimulohta perunamuussilla ja valkosuklaa mudcake mansikkarahkalla ja valkosuklaa rouheella (NAM!), serkun kanssa laatuaikaa, sauna, leffa ja hyvä kirja. Kelpaa. :)


Miun tän päivän herkkuruuat! :) Mudcake oli miun käsialaa ja loimulohi isin, hihi :)



Pari pääsiäiskuvaakin "eksy" tänään kameraan. Huomenna sukset jalkaan ja hiihtämään jäälle, sitä odotellessa.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti