"Mie tein sen" oli fiilis, kun saavuin rantaan hiihtolenkin jälkeen. Hiihdettiin veljen, iskän ja serkun kanssa tädin mökille jäätä pitkin. Matkaa yhteen suuntaan kahdeksan kilometriä. Ei älytön matka, mutta miun kuntopohjalla ihan hyvä saavutus. Sää oli ihan mahtava! Aurinko paistoi ja pakkasta oli muutama aste. Kameralla näpsin mökin ympäristöstä ja pojista muutamia kuvia. :) Nyt olo on väsynyt, mutta onnellinen. Hiihtolenkin päälle vielä herkkuruokaa kera jälkkärin, nyt kelpaa.
| Serkkukuva :) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti