lauantai 31. tammikuuta 2015

Mjau.




 Mie oon päässy tutustumaan näihin kahteen ihanaan kisuneitiin viimeisen kuukauden aikana. Nyt ensimmäistä kertaa miulla oli mukana kamera, kun tapasin nämä kisut. Sainkin napattua muutaman kuvan näistä ihanuuksista. Poseraaminen ei tuottanut kummallekaan ongelmia, ovat ilmeisesti ennenkin olleet kameran edessä. :P Tylsää tämän kaksikon kanssa ei kenelläkään varmasti tule - vauhtia ja temppuja riittää vaikka muille jakaa.




perjantai 30. tammikuuta 2015

My new happy lights

Reilu viikko sitten olleen nimipäivän kunniaksi sain käsiini paketin, josta paljastui miun pitkään haaveilemat "iloiset valot"! Nuo 20 värikästä palloa eivät kerenneet olla paketissa kovin pitkään, kun ne jo asensin paikoilleen. Sen verran maltoin mieltäni, että kerkesin ottamaan palloista muutaman kuvan ennenkuin ne saivat lamput sisälleen. Nyt ihanat valot koristavat miun seinää, jolta löytyy kuvia miun rakkaista. Ehkä se on totta, että nämä valot tekevät iloisemmaksi - ainakin nyt nuo pienet valot tekevät miusta iloisen.






torstai 29. tammikuuta 2015

Kuplia ja kultaa lasissa.

Blogi koki eilen pienoisen muutoksen. Dynaaminen näkymä sai poistua perinteisemmän näkymän tieltä. Ainakin toistaiseksi uusi ulkonäkö miellyttää miun silmää. Pientä hienosäätöä varmaan ajan mittaan pitää tehdä, mutta nyt toivon mukaan miun pienet kirjoitukset saavat vähän enemmän näkyvyyttä, vaikka kuvat ovatkin pääasiassa jatkossakin. 

Blogin uudistumisen kunniaksi on hyvä nauttia kuohuviinikuvista, joita otin viikonloppuna. Kyseessä ei ollut ihan tavallinen kuohuviini vaan kuohuviini, jossa oli mukana 22K lehtikultaa. Ei ihan jokapäiväistä herkkua. ;) Näinköhän tästä vuodesta tulee erilaisten viinikokeiluiden vuosi? Tänä vuonna olen jo päässyt maistamaan myös aitoa samppanjaa, josta sain ikuistettua puhelimella kuvan, joka löytyy postauksen lopusta. Namm.. Huomenna mahdollisesti testauksessa jotain vaaleanpunaista kuohuvaa ystävien kesken. Saa nähdä mitä siitä tulee - toivottavasti jotain herkullista!






keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Brother and mirror.


 Jokunen viikko sitten kuvailtiin velipojan kanssa vähän "taiteellisempia" kuvia peilin kanssa. Yhdessä ollaan kerran aiemminkin taidettu kuvia peilin kautta ottaa. Itseasiassa kun selailin blogipäivityksiä, kuvien ottamisesta on aikalailla vuosi aikaa. Vanhempia peilikuvia löydät  täältä. Nyt tekstin puolesta taas tälläinen vähän lyhyempi postaus, ehkä lähipäivinä sitten joku vähän pidempi. :)








lauantai 24. tammikuuta 2015

Tuunausta.




Kultaista kuohuviiniä ;)
Nimipäiväkukkaset.
Kokeilin vähän aikaa sitten jotain uutta: korujen tekoa. Nyt valmiina on kaksi paria korvakoruja. Ensimmäiset korvakorut tein itselleni (kuva alhaalla) ja toiset lahjaksi (ylimmäinen kuva). Korut tein täysin kierrätysmateriaaleista: vanhoista käsi-, nilkka-, kaula- ja korvakoruista. Helmia ja paljetteja löytyi laatikoiden pohjalta. En ehkä olen vielä mestari korujen teossa, mutta hauskaa miulla oli ja muut ajatukset unohtuivat täysin. Suosittelen kokeilemaan. 

Korvakorujen lisäksi miulla oli tuunausprojekti. Löysin kaapin perältä vanhat metallipurkit, jotka sisälsivät vuonna 1998 vanhaksi mennyttä teetä. Tyhjensin purkkien sisällön sekä pesin purkit, jonka jälkeen purkit saivat uutta maalia pintaan. Jokaisesta purkista tuli oma yksilönsä ja jokainen sai omanlaisen koristelunsa. Vanhasta saa näköjään aika pienellä vaivalla tuunattua vielä käyttökelpoista ja kaunista. Mitähän seuraavaksi :3




Ensimmäiset itsetehdyt korvikset.

torstai 22. tammikuuta 2015

This must be paradise.


I'm in love.. Tänään oli upea päivä, johon ei voinut olla rakastumatta. Pakkasta oli liki 20 astetta, enkä tykkää yhtään kylmästä, mutta miun oli yksinkertaisesti pakko mennä ulos kuvaamaan. Kuvaussessiot herättivät paljon ajatuksia ja helpottivat koulun ja töiden aiheuttamaan stressiä hetkeksi. Kerrankin oli hetki aikaa itselle ja omille ajatuksille. Ehkä elämä vielä voittaa.











 Kuurankukka taiteiluja.




Kuvasessio päättyi mukilliseen kuumaa kaakaota ja auringonlaskun katseluun. Onni on pienissä asioissa - kuumassa kaakaossa ja lämpimissä jaloissa. 
This must be paradise.