keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Brother and mirror.


 Jokunen viikko sitten kuvailtiin velipojan kanssa vähän "taiteellisempia" kuvia peilin kanssa. Yhdessä ollaan kerran aiemminkin taidettu kuvia peilin kautta ottaa. Itseasiassa kun selailin blogipäivityksiä, kuvien ottamisesta on aikalailla vuosi aikaa. Vanhempia peilikuvia löydät  täältä. Nyt tekstin puolesta taas tälläinen vähän lyhyempi postaus, ehkä lähipäivinä sitten joku vähän pidempi. :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti