torstai 29. tammikuuta 2015

Kuplia ja kultaa lasissa.

Blogi koki eilen pienoisen muutoksen. Dynaaminen näkymä sai poistua perinteisemmän näkymän tieltä. Ainakin toistaiseksi uusi ulkonäkö miellyttää miun silmää. Pientä hienosäätöä varmaan ajan mittaan pitää tehdä, mutta nyt toivon mukaan miun pienet kirjoitukset saavat vähän enemmän näkyvyyttä, vaikka kuvat ovatkin pääasiassa jatkossakin. 

Blogin uudistumisen kunniaksi on hyvä nauttia kuohuviinikuvista, joita otin viikonloppuna. Kyseessä ei ollut ihan tavallinen kuohuviini vaan kuohuviini, jossa oli mukana 22K lehtikultaa. Ei ihan jokapäiväistä herkkua. ;) Näinköhän tästä vuodesta tulee erilaisten viinikokeiluiden vuosi? Tänä vuonna olen jo päässyt maistamaan myös aitoa samppanjaa, josta sain ikuistettua puhelimella kuvan, joka löytyy postauksen lopusta. Namm.. Huomenna mahdollisesti testauksessa jotain vaaleanpunaista kuohuvaa ystävien kesken. Saa nähdä mitä siitä tulee - toivottavasti jotain herkullista!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti