perjantai 30. tammikuuta 2015

My new happy lights

Reilu viikko sitten olleen nimipäivän kunniaksi sain käsiini paketin, josta paljastui miun pitkään haaveilemat "iloiset valot"! Nuo 20 värikästä palloa eivät kerenneet olla paketissa kovin pitkään, kun ne jo asensin paikoilleen. Sen verran maltoin mieltäni, että kerkesin ottamaan palloista muutaman kuvan ennenkuin ne saivat lamput sisälleen. Nyt ihanat valot koristavat miun seinää, jolta löytyy kuvia miun rakkaista. Ehkä se on totta, että nämä valot tekevät iloisemmaksi - ainakin nyt nuo pienet valot tekevät miusta iloisen.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti