Mie oon päässy tutustumaan näihin kahteen ihanaan kisuneitiin viimeisen kuukauden aikana. Nyt ensimmäistä kertaa miulla oli mukana kamera, kun tapasin nämä kisut. Sainkin napattua muutaman kuvan näistä ihanuuksista. Poseraaminen ei tuottanut kummallekaan ongelmia, ovat ilmeisesti ennenkin olleet kameran edessä. :P Tylsää tämän kaksikon kanssa ei kenelläkään varmasti tule - vauhtia ja temppuja riittää vaikka muille jakaa.
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
lauantai 31. tammikuuta 2015
Mjau.
Mie oon päässy tutustumaan näihin kahteen ihanaan kisuneitiin viimeisen kuukauden aikana. Nyt ensimmäistä kertaa miulla oli mukana kamera, kun tapasin nämä kisut. Sainkin napattua muutaman kuvan näistä ihanuuksista. Poseraaminen ei tuottanut kummallekaan ongelmia, ovat ilmeisesti ennenkin olleet kameran edessä. :P Tylsää tämän kaksikon kanssa ei kenelläkään varmasti tule - vauhtia ja temppuja riittää vaikka muille jakaa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti