Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
perjantai 30. elokuuta 2013
keskiviikko 28. elokuuta 2013
"Maalaisprinsessa"
Esimakua prinsessoista..
Meillä oli serkun kanssa sunnuntaina taas mahtava kuvausilta. Tällä kertaa piti saada prinsessakuvia ja niitähän tuli! Kuitenkin ensin esittelyyn vähän tavallisemmalla vaatetuksella otettuja kuvia, koska hyvää kannattaa odottaa - pian luvassa ihania prinsessakuvia!
Tää pieni kuvaaja itekkin hämmästyi millaisiin kuviin myö pystyttiin! Ehkä myö ollaan vaan niin mahtava tiimi? Tai miun malli oli vaan yksinkertaisesti niin upea ;)
tiistai 27. elokuuta 2013
Taikakuu!
Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Siispä annan kuvien kertoo sen tärkeimmän miun toiseksi viimeisestä perjantai-illasta töissä.. Lyhyesti sanottunu koko ilta ja erityisesti Taikakuu oli ihana :)
lauantai 24. elokuuta 2013
Ilta-auringossa
Aika loistava sunnuntai-ilta. Oltiin serkun kanssa "tutkimusmatkalla" läheisellä metsätiellä. Mitä sieltä löytyi? - Upeat maisemat ja kuvauspaikat.
Yhteenveto: loistava seura + upeat maisemat + ilta-aurinko + valokuvausta = parhautta <3
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)