keskiviikko 28. elokuuta 2013

"Maalaisprinsessa"



Meijän upean illan tulokset. Ja miun ihana prinsessa <3 Tämmöset upeat kuvaushetket vahvistaa vaan miun uskoo siihen, että miusta tulee oikea valokuvaaja vielä jonain päivänä.  Valokuvaus on rakkaus.



"Maailma on minun. Maailma on sinun. Maailma on tehty meitä varten!"

Esimakua prinsessoista..





 Meillä oli serkun kanssa sunnuntaina taas mahtava kuvausilta. Tällä kertaa piti saada prinsessakuvia ja niitähän tuli! Kuitenkin ensin esittelyyn vähän tavallisemmalla vaatetuksella otettuja kuvia, koska hyvää kannattaa odottaa - pian luvassa ihania prinsessakuvia! 

Tää pieni kuvaaja itekkin hämmästyi millaisiin kuviin myö pystyttiin! Ehkä myö ollaan vaan niin mahtava tiimi? Tai miun malli oli vaan yksinkertaisesti niin upea ;)


tiistai 27. elokuuta 2013

Taikakuu!


Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Siispä annan kuvien kertoo sen tärkeimmän miun toiseksi viimeisestä perjantai-illasta töissä..  Lyhyesti sanottunu koko ilta ja erityisesti Taikakuu oli ihana :)















lauantai 24. elokuuta 2013

Ilta-auringossa




Aika loistava sunnuntai-ilta. Oltiin serkun kanssa "tutkimusmatkalla" läheisellä metsätiellä. Mitä sieltä löytyi? - Upeat maisemat ja kuvauspaikat. 

Yhteenveto: loistava seura + upeat maisemat + ilta-aurinko + valokuvausta = parhautta <3