keskiviikko 28. elokuuta 2013

Esimakua prinsessoista..





 Meillä oli serkun kanssa sunnuntaina taas mahtava kuvausilta. Tällä kertaa piti saada prinsessakuvia ja niitähän tuli! Kuitenkin ensin esittelyyn vähän tavallisemmalla vaatetuksella otettuja kuvia, koska hyvää kannattaa odottaa - pian luvassa ihania prinsessakuvia! 

Tää pieni kuvaaja itekkin hämmästyi millaisiin kuviin myö pystyttiin! Ehkä myö ollaan vaan niin mahtava tiimi? Tai miun malli oli vaan yksinkertaisesti niin upea ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti