keskiviikko 28. elokuuta 2013

"Maalaisprinsessa"



Meijän upean illan tulokset. Ja miun ihana prinsessa <3 Tämmöset upeat kuvaushetket vahvistaa vaan miun uskoo siihen, että miusta tulee oikea valokuvaaja vielä jonain päivänä.  Valokuvaus on rakkaus.



"Maailma on minun. Maailma on sinun. Maailma on tehty meitä varten!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti