maanantai 5. elokuuta 2013

Kun ilta saapuu..

Aika kiitää kauheeta vauhtia eteenpäin, enkä oo taaskaan eestynyt tänne päivittämään uusia kuvia.. Kuvat joita nyt laitan, on parin viikon takaa. Olin tuolloin riparilla isosena. Leiri oli pieni, mutta sitäkin mukavampi. Viikon aikana kerkesin onneksi muutaman kuvan näpsiä silloin tällöin. Vaikka vain yhtenä leiripäivänä oli täysin sateeton päivä (toisin sanoen säät olivat ihan hirveitä..), sain ikuistettua muutaman auringonlaskun leirisaaresta. Yhtenä iltana iltahartauden jälkeen leiriläiset tulevat sanomaan miulle "Käy äkkiä hakemassa kamera, aurinko laskee nopeesti!". Leirin aikana tuli vissiin selväksi, että mitä mie tykkään tehdä. :') Mutta nyt kuitenkin iltakuvia riparilta.









Näiden kuvien myötä mie rauhoitun nukkumaan pikkuhiljaa.
Hyvää Yötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti