tiistai 30. heinäkuuta 2013

Harjumaisemia






Aika vyöryy eteenpäin kauheaa vauhtia.. Enkä ole taas kerennyt päivittämään tänne uusia kuvia, mutta nyt kuitenkin tulee "uusia" kuvia tänne.. Käytiin äitin ja iskän kanssa harjupoluilla kävelemässä jokin aika sitten ja näpsin muutamia kuvia matkan varrelta. Kyllä kelpasi lenkkeillä noin mahtavissa maisemissa auringon paistaessa. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti