maanantai 1. heinäkuuta 2013

Miun työpäivä

Perjantai-iltana mie menin töihin kauheen vaatekriisin jälkeen. Mutta kun illan bändi Energia asteli lavalle ja kaivoin kameran kaulalle, unohtui vaatekriisit samantien. Huomasin, että musiikki tempasi miut samantien mukaansa, lauloin mukana, vaikka hädin tuskin välillä osasin sanoja. Ekan setin jälkeen sain bändin kosketinsoittajalta kannustavan hymyn ja alkuillasta asti ollut hymy vain kiinnittyi paremmin kasvoilleni. Se pieni ele piristi lisää jo valmiiksi hyvää iltaa .
 Toinen setti jatkoi siitä mihin edellinen jäi. Musiikki oli hyvää, ei voinut kuin nauttia ja antaa musiikin viedä mukanaan. Hyppelehdin kameran kanssa tanssilavan reunoilla ja tallensi koko ajan lisää kuvia. Toisen setin jälkeen sain samaiselta hymyilevältä soittajalta tiedustelun tuleeko loistavia kuvia. Tietenkin, ei tästä bändistä saa, kuin hyviä kuvia.
 Yhdetoista aikaan Tommi Soidinmäki saapui Energian kanssa lavalle. Musiikki oli edelleen hyvää ja huomasin, että lauloin lähes koko ajan mukana. Soidinmäen ensimmäisen setin jälkeen pääsin juttelemaan miesten kanssa keskenään. :) Meijän pieni jutustelutuokio oli tosi mukava ja oli mukavaa jutella artistin ja soittajien kanssa. Jälkeenpäin miusta vaan tuntui, että "vau" mikä mahdollisuus miulla on.
En tykkää hirveesti kehuskella, mutta tän kesän valokuvaustyö on ehkä paras työ ikinä. Miulla on aina tanssilavan reunalla ollut huippuhauskaa, eikä työpäivät tunnu edes työnteolta. Jälleen sain tutustua ja jutella uusien ihmisten kanssa ja tietenkin ottaa kuvia. Tällä kertaa miun ottamat kuvat päätyivät työpaikan lisäksi edelleen Tommi Soidinmäelle ja Energialle. Ehkä mie pääsen ottamaan Energiasta ja Tommi Soidinmäestä vielä joku päivä uudestaan kuvia. ;) Se ois aika mahtavaa. Tää työ vahvistaa kokoajan miun uskoo siihen, et mie haluun vielä jonain päivänä ihan oikeaksi valokuvaajaksi. Kaikista tähän astisista työpäivistä tää oli kuitenkii paras, vaikkei bändin poikien lupaamaa kukkamekkoa nähtykkään lavalla.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti