Hauskat, mutta lyhyet iltakuvailut med. Sanna. Ukkonen vaan jyrisi ja itikoita oli enemmän kuin laki salli meijän kuvaushetkellä.. Jos vaan hetkeksi pysähty, niin heti kimpussa oli valehtelematta toistakymmentä itikkaa.. Hermot ja mielenterveys meinas mennä, mut ei se mitään! Oli kuvaukset sen arvoisia. Ja se tunne, kun pääsit takaisin sisälle turvaan, AH! Ainakin saatiin pari kivaa kuvaa ja löydettiin pari uutta kivaa kuvauspaikkaa, hih!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti