lauantai 6. heinäkuuta 2013

Haloo Helsinki!




 Haloo Helsinki! ensimmäistä kertaa livenä miun elämässä. Miulla sattu taas olemaan kamera mukana, joten pitihän sitä muutama kuva ottaa ja oltiin kaiken lisäksi eturivissä, ei ollu vaihtoehtoja.. Ihan mahtava keikka! Menen uudestaankin, jos on vaan mahdollista. :) Keikan fiilistä voi vielä muistella kuvien ja musiikin tahdissa pitkään :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti