lauantai 6. heinäkuuta 2013

"Leikkipuistoprinsessa"


 Aurinko, järvi ja leikkipuisto, siinä oli meijän kuvausten teema heinäkuun ekoissa kuvauksissa. Aurinko lämmitti ja tuuli tarttui hiuksiin ja mekon helmoihin. En ollut koskaan aikaisemmin kuvannut leikkipuistossa ja se osoittautuikin luovuuden leikkikentäksi. Leikkipuistoon haluun kuvaamaan vielä uudestaankin! Kaiken kaikkiaan mukava päivä miun uuden "mallin" kanssa, hihih :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti