sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Black & White

Mie oon jo jonkin aikaa hionu tätä miun kuvausideaa. Nyt sitten yks ilta ja päätettiin samantien toteuttaa se serkun kanssa. Serkku pääsi "leikkimään" meikeillä ihan kunnolla, koska mie halusin kuvattavalle oikein vahvat silmät, joten piti saada aikaan vahva meikki. Ja sitten mie pääsin "leikkimään" kameran ja peilin kanssa. Näitä kuvia ei oo käsitelty mitenkään, ne ovat juuri semmoisia, kun ne alunperin olivatkin. Oli ainakin hauskaa! Tässä meidän taiteiluiden tuloksia!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti