tiistai 2. heinäkuuta 2013

"Merenneito"

Vaihteeksi kesäisiä kuvailuja serkun kanssa. :) Kesä + aurinko + helle + järvi + valokuvausta + parhausseura + jätskii = ihana päivä ja hyviä kuvia ! I like !








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti