keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Pesistä !


Käytiin sunnuntaina perheen kanssa katsomassa pesisistä pitkästä aikaa. Eipä ollu koskaan tullu kuvattua pesistä, mutta kerta se oli ensimmäinenkin ;) Vaikka kotijoukkue hävisikin, oli mukava ilta ja ihana sää. Vois uusiksi vielä tänä kesänä, hih :)




Kun palattiin kotiin pesisottelusta, piti kaivaa vielä kamera esille ja käyttää se "iltalenkillä" violetissa illassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti