sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Kevään merkkejä


Viikonloppu on taas menny ihan liian nopeesti. En oo tänne kerrenny päivittelemään mitään, mutta nyt sitten kerralla koko viikonloppu pakettiin. KEVÄT KEVÄT KEVÄT! Lumet on jo melkein sulanu ja pikku hiljaa alkaa taas vihertämään. Perjantaina mie olin tekemässä lehtijuttua iltapilkistä jaja lauantaina kokoustin ihanien ihmisten kanssa, jonka jälkeen vietettiin iltaa. Tänään mie harvavoin (ja vahingossa eksyin siitä hommasta valokuvaamaan..) ja kävin valokuvaamassa jalkapalloa. Viikonlopulta tuli 350 kuvaa eli ihan kivasti :)
Jee, tulppaanit puskee maasta :) !
Pilkkireppuparkki :')
Miu kevätkynnet <3


Ajoitus onnistu kerrankin kohalleen ;)

torstai 18. huhtikuuta 2013

Vesipäivä

VOIHAN HARMAUS! Eikö tuo vesisade ala jo riittämään?! Tänään aamulla paisto ihanasti aurinko, mutta kun pääsin koulusta kotiin niin alko satamaan vettä... MUTTA kaikesta huolimatta tänään on ollu ihana päivä. Koulussa meni hyvin ja mie kävin avantouimassa, hihi! :) Oli ihan älyttömän hauskaa hyvässä seurassa! Voisin mennä uudestaankin. ;) Tänään uinnin jälkeen olo on ollu ihanan raukea ja iloinen. Suu vetäytyy kohti korvia koko ajan. Pienet kehut piristävät päivää ja tänään pari kehua yllättäviltä tahoilta pirsti miun päivää valtavasti. Sateesta huolimatta suuntasin kameran kanssa ulos kuvailemaan ja hyvä olo eikun parani. Pienistä asioista rakentuu onnellinen päivä, hih.
Sain eilen uudet kynnet, hihih.







tiistai 16. huhtikuuta 2013

Voihan harmaus

Ah, koeviikko on vihdoin ohi! Tänään voin vaan olla ja rentoutua. Huomenna alkaa vihoviimeinen jakso ja sitten KESÄ! Jeij. Oon odottanu kesää jo kuin kuuta nousevaa. Tahdon, että on lämmintä ja auringon paistetta. Ja sitä, että pääse ottamaan kesäkuvia. Koeviikko meni toivottavasti ihan hyvin, ainakin kaksi koetta on jo mennyt läpi. Toinen meni tosi hyvin ja toinen melkein siedettävästi. Enää pitää jännittää niitä kolmea muuta.. MUTTA pääasia, että kokeet on nyt ohi ja voi taas aloittaa uuden jakson ihan alusta.. Ja ensi jaksossa on valokuvaus ja digikuvan käsittelykurssi :) Sais alkaa paistamaan aurinko ja loppua tuo harmaus. Mie tahdon kevään ja kesän tänne, kiitos! :)












sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Lisää harmautta..




Tuo masentava harmaa sää vaan jatkuu.. Ja säätiedotuksen mukaan jatkuu vaan, ei kiva.. :( Mie haluun jo auringon tänne, ei tuommosta harmaata aina jaksa.. No ehkä se kesä vielä sieltä tulee.. Tänäänkin kuvat on mustavalkoisia, koska mie jostain syystä oon rakastanu mustavalkosiin kuviin tällä hetkellä erittäin vahvasti. Eilen illalla mie vähän kuvailin miun pikkuista poikaa ruokailupuuhissa posket pullollaan :') Tänään kuvailin vähän rannasta näkymiä järvelle. Huomenna odottaa äidinkielen koe ja valmistautuminen siihen on ollut vähän hakusessa, mutta en jaksa antaa sen vaivata itteeni, vaan nautin vielä viikonlopusta, kun se on mahdollista. :) Nyt saunomaan ja rentoutumaan ennen huomista koitosta..





lauantai 13. huhtikuuta 2013

Sadepäivä


 Tänäänkin oli harmaa sadepäivä, mutten antanu sen pilata miun päivää. Sain siivottua, leivottua ja vähän valokuvattuakin ;) Kuvista tuli tänään mustavalkosia, koska sääkin oli harmaa. Tän päivän tunnelma tallentu siis kuviinkin.