lauantai 13. huhtikuuta 2013

Sadepäivä


 Tänäänkin oli harmaa sadepäivä, mutten antanu sen pilata miun päivää. Sain siivottua, leivottua ja vähän valokuvattuakin ;) Kuvista tuli tänään mustavalkosia, koska sääkin oli harmaa. Tän päivän tunnelma tallentu siis kuviinkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti