| Sain eilen uudet kynnet, hihih. |
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
torstai 18. huhtikuuta 2013
Vesipäivä
VOIHAN HARMAUS! Eikö tuo vesisade ala jo riittämään?! Tänään aamulla paisto ihanasti aurinko, mutta kun pääsin koulusta kotiin niin alko satamaan vettä... MUTTA kaikesta huolimatta tänään on ollu ihana päivä. Koulussa meni hyvin ja mie kävin avantouimassa, hihi! :) Oli ihan älyttömän hauskaa hyvässä seurassa! Voisin mennä uudestaankin. ;) Tänään uinnin jälkeen olo on ollu ihanan raukea ja iloinen. Suu vetäytyy kohti korvia koko ajan. Pienet kehut piristävät päivää ja tänään pari kehua yllättäviltä tahoilta pirsti miun päivää valtavasti. Sateesta huolimatta suuntasin kameran kanssa ulos kuvailemaan ja hyvä olo eikun parani. Pienistä asioista rakentuu onnellinen päivä, hih.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti