torstai 18. huhtikuuta 2013

Vesipäivä

VOIHAN HARMAUS! Eikö tuo vesisade ala jo riittämään?! Tänään aamulla paisto ihanasti aurinko, mutta kun pääsin koulusta kotiin niin alko satamaan vettä... MUTTA kaikesta huolimatta tänään on ollu ihana päivä. Koulussa meni hyvin ja mie kävin avantouimassa, hihi! :) Oli ihan älyttömän hauskaa hyvässä seurassa! Voisin mennä uudestaankin. ;) Tänään uinnin jälkeen olo on ollu ihanan raukea ja iloinen. Suu vetäytyy kohti korvia koko ajan. Pienet kehut piristävät päivää ja tänään pari kehua yllättäviltä tahoilta pirsti miun päivää valtavasti. Sateesta huolimatta suuntasin kameran kanssa ulos kuvailemaan ja hyvä olo eikun parani. Pienistä asioista rakentuu onnellinen päivä, hih.
Sain eilen uudet kynnet, hihih.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti