maanantai 1. huhtikuuta 2013

Autoja ja paljasta pintaa

 Eilen matkattiin täältä peräkorvesta Helsinkiin American Car Showhun. Autossa istumissa kaheksan tuntia, mutta mitäs pienistä! Hauskaa ainakin, ja hyvännäköisiä autoja jajaja miehiä ;) Näin ensimmäistä kertaa elämässäni Scandinavian Hunksit ja nappasin "pari" kuvaa muistoksi. ;) Hihih











Kyllähän noita kahteloo ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti