tiistai 16. huhtikuuta 2013

Voihan harmaus

Ah, koeviikko on vihdoin ohi! Tänään voin vaan olla ja rentoutua. Huomenna alkaa vihoviimeinen jakso ja sitten KESÄ! Jeij. Oon odottanu kesää jo kuin kuuta nousevaa. Tahdon, että on lämmintä ja auringon paistetta. Ja sitä, että pääse ottamaan kesäkuvia. Koeviikko meni toivottavasti ihan hyvin, ainakin kaksi koetta on jo mennyt läpi. Toinen meni tosi hyvin ja toinen melkein siedettävästi. Enää pitää jännittää niitä kolmea muuta.. MUTTA pääasia, että kokeet on nyt ohi ja voi taas aloittaa uuden jakson ihan alusta.. Ja ensi jaksossa on valokuvaus ja digikuvan käsittelykurssi :) Sais alkaa paistamaan aurinko ja loppua tuo harmaus. Mie tahdon kevään ja kesän tänne, kiitos! :)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti