sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Lisää harmautta..




Tuo masentava harmaa sää vaan jatkuu.. Ja säätiedotuksen mukaan jatkuu vaan, ei kiva.. :( Mie haluun jo auringon tänne, ei tuommosta harmaata aina jaksa.. No ehkä se kesä vielä sieltä tulee.. Tänäänkin kuvat on mustavalkoisia, koska mie jostain syystä oon rakastanu mustavalkosiin kuviin tällä hetkellä erittäin vahvasti. Eilen illalla mie vähän kuvailin miun pikkuista poikaa ruokailupuuhissa posket pullollaan :') Tänään kuvailin vähän rannasta näkymiä järvelle. Huomenna odottaa äidinkielen koe ja valmistautuminen siihen on ollut vähän hakusessa, mutta en jaksa antaa sen vaivata itteeni, vaan nautin vielä viikonlopusta, kun se on mahdollista. :) Nyt saunomaan ja rentoutumaan ennen huomista koitosta..





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti