Viikonloppu on taas menny ihan liian nopeesti. En oo tänne kerrenny päivittelemään mitään, mutta nyt sitten kerralla koko viikonloppu pakettiin. KEVÄT KEVÄT KEVÄT! Lumet on jo melkein sulanu ja pikku hiljaa alkaa taas vihertämään. Perjantaina mie olin tekemässä lehtijuttua iltapilkistä jaja lauantaina kokoustin ihanien ihmisten kanssa, jonka jälkeen vietettiin iltaa. Tänään mie harvavoin (ja vahingossa eksyin siitä hommasta valokuvaamaan..) ja kävin valokuvaamassa jalkapalloa. Viikonlopulta tuli 350 kuvaa eli ihan kivasti :)
| Jee, tulppaanit puskee maasta :) ! |
| Pilkkireppuparkki :') |
| Miu kevätkynnet <3 |
| Ajoitus onnistu kerrankin kohalleen ;) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti