perjantai 12. huhtikuuta 2013

Iloinen harmaa

KEVÄT!
Viime kerrasta on taas vierähtäny aikaa, mutta nyt tulee kuvia taas.. Miulla on ihan superfiilis, edes tuo ulkona oleva harmaa keli ei pilannu sitä! Ja vaikka koeviikko on menossa, mutta kaikista pahimmat kokeet on ohi ja enää jäljellä kaksi viidestä..! Jes.
Kävin illan hämärässä napsimassa vähän kuvia. Kun tuolla pienessä tihkusateessa tallustelin suu korvasta korvaan, mietin miten paljon mie oikeesti nautin valokuvaamisesta. Se ei oo miulle vaan sitä, että painetaan nappia ja kuva tallentuu. Miulle se on jotain paljon enemmän. Jo se, että laittaa kameran kaulaan ja katsoo tähtäimen läpi saa miun mielen piristymään. Se, kun ikuistaa hyvän kuvan ja se jää elämään, on jotain todella hienoa.. Kuvan avulla pääsee takaisin siihen tilanteeseen ja siihen tunnelmaan. Mie oikeesti varmaan muistan joka ainuun ottamani kuvan hetken, kun vaan nään kuvan. Kun mie kuvaan, miun ympärillä ei oo muuta, kun se mitä linssin läpi näkyy. On vaan mie ja kamera. Siinä on jotain ihan uskomatonta, jotain mitä mie en osaa selittää. Mut jos mie jotain isona haluun tehdä, ni valokuvata. Se on varma. Mie jään päivä päivältä tiukemmin koukkuun kuvaamiseen. Se vaan on jotain uskomattoman hienoa.
Sain tänään uudet ihanaiset kynnet ;)











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti