tiistai 30. heinäkuuta 2013

Harjumaisemia






Aika vyöryy eteenpäin kauheaa vauhtia.. Enkä ole taas kerennyt päivittämään tänne uusia kuvia, mutta nyt kuitenkin tulee "uusia" kuvia tänne.. Käytiin äitin ja iskän kanssa harjupoluilla kävelemässä jokin aika sitten ja näpsin muutamia kuvia matkan varrelta. Kyllä kelpasi lenkkeillä noin mahtavissa maisemissa auringon paistaessa. 







perjantai 12. heinäkuuta 2013

Huge Sun


 Eilen illalla taivaan valtasi iso aurinko! Illalla vietettiin tyttöjen kanssa paljuiluiltaa ja kun tulin kotiin taivaalla oli nätti näky, hirmu iso aurinko. Onneksi oli kamera mukana ja iskä hiljenteli auton vauhtia aina silloin tällöin, että sain näpsittyä muutaman kuvan. :)



keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Pesistä !


Käytiin sunnuntaina perheen kanssa katsomassa pesisistä pitkästä aikaa. Eipä ollu koskaan tullu kuvattua pesistä, mutta kerta se oli ensimmäinenkin ;) Vaikka kotijoukkue hävisikin, oli mukava ilta ja ihana sää. Vois uusiksi vielä tänä kesänä, hih :)




Kun palattiin kotiin pesisottelusta, piti kaivaa vielä kamera esille ja käyttää se "iltalenkillä" violetissa illassa.


sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Black & White

Mie oon jo jonkin aikaa hionu tätä miun kuvausideaa. Nyt sitten yks ilta ja päätettiin samantien toteuttaa se serkun kanssa. Serkku pääsi "leikkimään" meikeillä ihan kunnolla, koska mie halusin kuvattavalle oikein vahvat silmät, joten piti saada aikaan vahva meikki. Ja sitten mie pääsin "leikkimään" kameran ja peilin kanssa. Näitä kuvia ei oo käsitelty mitenkään, ne ovat juuri semmoisia, kun ne alunperin olivatkin. Oli ainakin hauskaa! Tässä meidän taiteiluiden tuloksia!







lauantai 6. heinäkuuta 2013

Haloo Helsinki!




 Haloo Helsinki! ensimmäistä kertaa livenä miun elämässä. Miulla sattu taas olemaan kamera mukana, joten pitihän sitä muutama kuva ottaa ja oltiin kaiken lisäksi eturivissä, ei ollu vaihtoehtoja.. Ihan mahtava keikka! Menen uudestaankin, jos on vaan mahdollista. :) Keikan fiilistä voi vielä muistella kuvien ja musiikin tahdissa pitkään :)


"Leikkipuistoprinsessa"


 Aurinko, järvi ja leikkipuisto, siinä oli meijän kuvausten teema heinäkuun ekoissa kuvauksissa. Aurinko lämmitti ja tuuli tarttui hiuksiin ja mekon helmoihin. En ollut koskaan aikaisemmin kuvannut leikkipuistossa ja se osoittautuikin luovuuden leikkikentäksi. Leikkipuistoon haluun kuvaamaan vielä uudestaankin! Kaiken kaikkiaan mukava päivä miun uuden "mallin" kanssa, hihih :)