perjantai 12. heinäkuuta 2013

Huge Sun


 Eilen illalla taivaan valtasi iso aurinko! Illalla vietettiin tyttöjen kanssa paljuiluiltaa ja kun tulin kotiin taivaalla oli nätti näky, hirmu iso aurinko. Onneksi oli kamera mukana ja iskä hiljenteli auton vauhtia aina silloin tällöin, että sain näpsittyä muutaman kuvan. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti