Juhannusviikonloppuna taivaalla möllötti superkuu ja miun tietenkin piti mennä sitä kuvaamaan.. Mie innokkaana tyttönä puolen yön aikaan sitten otin kameran käteen ja lähdin ulos. No miten siinä sitten kävikään..? En tietenkään saanu kuvata rauhassa, vaan sain kuvausseuraa viidestä sadasta itikasta.. Ei auttanut, kun purra hammasta ja ottaa kuvia, kun korvissa inisee. Yön lopputulos, muutamia hyviä kuvia ja melkein kokonaan itikoiden syömä tyttö. Mutta oli yö, sen arvoinen. :)
Tää aika järjestys ei mene nyt oikein järkevästi, kun alotin juhannussunnuntain yöstä, mutta mitäs pienistä, kun ei nekään meistä. Hypätään nyt vielä takaisin juhannukseen ja juhannuksen kuviin.
 |
| Juhannusaattoillan auringonlasku. |
 |
| Juhannusaaton ja juhannuspäivän välinen yö. |
 |
| Juhannuksena päästiin syömään sedän "kesä ja kenttäkeittiöön". |
 |
| Juhannuksen kukkaloistoa. |

Nyt palataan taas loogiseen aikajärjestykseen. Myö käytiin perheen kesken veneilemässä viime maanantaina. Seuraavat kuvat on siltä reissulta.
 |
| Meille saapui tälläinen "apina" viime viikolla. Ei, se ei oo miun. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti