torstai 20. kesäkuuta 2013

Töitä, juhlia ja kuumetta

Miehet haki, muttei minuu. Ehkä ihan hyvä :')
Jaa, mitähän mie kirjoittaisin.. Viimeisestä kerrasta on taas vierähtäny aikaa.. Viime viikonlopun voisi tiivistää kahteen asiaan töihin ja juhlimiseen. Perjantai-iltana oli miun ensimmäinen työpäivä valokuvaajana Kruunuareenalla. Miulla oli tosi mukavaa, eikä tuntunut lainkaan työnteolta! Toivottavasti vielä seuraavat 12 viikkoa tuntuvat yhtä mukavilta. 

Tää työ tuntuu lähes unelmalta; päivitän facebookia ja käyn nauttimissa yllättävän mukavista lavatansseista kameran kanssa. Tansseissa pääsen nauttimaan hyvästä livemusiikista ja tapaamaan halutessani esiintyviä artisteja! Ja mikä parasta saan valokuvata, ja siitä maksetaan palkaa, hihi. :)

Toiselta juttukeikalta tarttunutta kuvitusta.
Ei oo paras kuva, mut en uskaltanu laittaa  kuvia,
jossa henkilöt oli aika tunnistettavissa..
Miun työt jatkuivat lauantaina facebookin päivittämisellä ja sen jälkeen tein kaksi lehtijuttukeikkaa ja kirjoitin jutut valmiiksi lehteen. Sitten lähes suorilla töistä illaksi juhlimaan 50-vuotis synttäreitä yli sadan hengen voimin.

Sitten sen toisen lehtijutun kuvitusta..
Sunnuntaina olivat vuorossa veljen rippijuhlat. Juhlat menivät hyvin ja oli mukava nähdä ihmisiä, joita ei ollu pitkään aikaan tullu nähtyy. Lisäksi oli hyvää ruokaa ja sain kuvata niin paljon kuin vain jaksoin. Voin ainakin sanoa, että viikonlopun aikana tuli kuvattua ja paljon! Kameraan tallentui monta sataa kuvaa. Kuitenkaan mie en niitä tänne nyt ihan kaikkia laita..


Sunnuntaina meinas rueta myrskyämään, mutta ei onneks pahasti..
Maanantaina mie lähin "isostelemaan" alle 10-vuotiaiden lastenleirille. Maanantai oli vähän väsyttävä, mutta kuitenkin mukava päivä pienten ihanien lasten kanssa. Kuitenkin miun "iloksi" miulle nous hirvee kuume maanantain ja tiistain välisenä yönä ja tiistaiaamuna jouduin jättämään leirin ja tulin kotiin lepäämään. Tiistai ja keskiviikko menivätkin lähes kokonaan sängyn pohjalla... Nyt kuume on jo hellittänyt, mutta kurkku on edelleen kipeä. Toivottavasti mie kuitenkin pääsen huomenna menemään jo illasta töihin ja pääsen nauttimaan juhannuksesta.
Miun pikkuiset <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti