| Miehet haki, muttei minuu. Ehkä ihan hyvä :') |
Tää työ tuntuu lähes unelmalta; päivitän facebookia ja käyn nauttimissa yllättävän mukavista lavatansseista kameran kanssa. Tansseissa pääsen nauttimaan hyvästä livemusiikista ja tapaamaan halutessani esiintyviä artisteja! Ja mikä parasta saan valokuvata, ja siitä maksetaan palkaa, hihi. :)
| Toiselta juttukeikalta tarttunutta kuvitusta. Ei oo paras kuva, mut en uskaltanu laittaa kuvia, jossa henkilöt oli aika tunnistettavissa.. |
| Sitten sen toisen lehtijutun kuvitusta.. |
| Sunnuntaina meinas rueta myrskyämään, mutta ei onneks pahasti.. |
Maanantaina mie lähin "isostelemaan" alle 10-vuotiaiden lastenleirille. Maanantai oli vähän väsyttävä, mutta kuitenkin mukava päivä pienten ihanien lasten kanssa. Kuitenkin miun "iloksi" miulle nous hirvee kuume maanantain ja tiistain välisenä yönä ja tiistaiaamuna jouduin jättämään leirin ja tulin kotiin lepäämään. Tiistai ja keskiviikko menivätkin lähes kokonaan sängyn pohjalla... Nyt kuume on jo hellittänyt, mutta kurkku on edelleen kipeä. Toivottavasti mie kuitenkin pääsen huomenna menemään jo illasta töihin ja pääsen nauttimaan juhannuksesta.
| Miun pikkuiset <3 |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti