perjantai 7. kesäkuuta 2013

Kesäkuvaukset 1/3

Tänäänkään ei taida syntyä sen syvällisempää tekstiä.. Loma on sujunut ihanasti tähän asti, ehkä paras kesän aloitus pitkään aikaan :) Oon saanu olla rakkaiden ihmisten kanssa ja valokuvata paljon. Mie oon kuvaillu kolmea ihanaa tyttöä kolmena eri päivänä. Aloitin sunnuntaina, jatkoin maanantaina ja keskiviikkolta on viimeisimmät kuvat. Nyt on vuorossa sunnuntaina räpsityt kuvat. Onneksi miulla on innokkaita "mallityttöjä", jotka haluu kameran etupuolelle, niin mie pääsen kuvailemaan, hih.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti