Tänään kolmas ja viimeinen osa kesätyttökuvauksista. Kuvat otettiin aurinkoisena keskiviikkoiltana. Itikat yrittivät syödä meijät hengiltä, MUTTA kuvaushetki oli kuitenkin sen arvoinen. Illan suussa myö saatiin kasaan ihania kesäkuvia. Mie jouduin tällä kertaa myös kameran etupuolelle.. Laittelen niitä näkyville ehkä myöhemmin.. :)
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
sunnuntai 9. kesäkuuta 2013
Kesäkuvaukset 3/3
Tänään kolmas ja viimeinen osa kesätyttökuvauksista. Kuvat otettiin aurinkoisena keskiviikkoiltana. Itikat yrittivät syödä meijät hengiltä, MUTTA kuvaushetki oli kuitenkin sen arvoinen. Illan suussa myö saatiin kasaan ihania kesäkuvia. Mie jouduin tällä kertaa myös kameran etupuolelle.. Laittelen niitä näkyville ehkä myöhemmin.. :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti