sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Kesäkuvaukset 3/3


Tänään kolmas ja viimeinen osa kesätyttökuvauksista. Kuvat otettiin aurinkoisena keskiviikkoiltana. Itikat yrittivät syödä meijät hengiltä, MUTTA kuvaushetki oli kuitenkin sen arvoinen. Illan suussa myö saatiin kasaan ihania kesäkuvia. Mie jouduin tällä kertaa myös kameran etupuolelle.. Laittelen niitä näkyville ehkä myöhemmin.. :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti