lauantai 8. kesäkuuta 2013

Kesäkuvaukset 2/3


Tänään mie pääsen esittelemään toisen osan miun kesätyttökuvista, jee! Kuvat otin maanantaina pitkin päivää toosi lämpimässä säässä. Vastoinkäymisiä oli tietenkin heti alussa. Kerkesin ottaa kymmenisen kuvaa, kun kameran akku loppu... Eikä ollu eka kerta.. 

No mie reippaana tyttönä juoksen hakemaan siinä helteessä uutta akkua.. Sen jälkeen onneks alkoi kuvaustenkin osalta sujua paremmin ja saatiin tallennettua monta ihanaa kesäkuvaa. Maanantai oli miun kesän ainut virallinen lomapäivä ja sanoisinko, että ei sitä paljon paremmin pystyis viettämään.



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti