No mie reippaana tyttönä juoksen hakemaan siinä helteessä uutta akkua.. Sen jälkeen onneks alkoi kuvaustenkin osalta sujua paremmin ja saatiin tallennettua monta ihanaa kesäkuvaa. Maanantai oli miun kesän ainut virallinen lomapäivä ja sanoisinko, että ei sitä paljon paremmin pystyis viettämään.
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
lauantai 8. kesäkuuta 2013
Kesäkuvaukset 2/3
No mie reippaana tyttönä juoksen hakemaan siinä helteessä uutta akkua.. Sen jälkeen onneks alkoi kuvaustenkin osalta sujua paremmin ja saatiin tallennettua monta ihanaa kesäkuvaa. Maanantai oli miun kesän ainut virallinen lomapäivä ja sanoisinko, että ei sitä paljon paremmin pystyis viettämään.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti