Hui, kun aika vierähtää nopeasti. Koeviikko, kevätjuhla ja lukion eka vuosi. Kesälomaakin on menny jo ekat kolme päivää. Koeviikko meni hyvin ja pääsin kaikki kurssit läpi ykkösvuonna! :) Viime viikkona mökkeiltiin kummitytön kanssa muutamana päivänä järven rannalla. Tiistaina aloitin työt jajaja nyt heti loman alkuun on tullu otettuu hirmu paljon kuvia! Kaikkia en laita nyt kerrallaan vaan nyt tulee kesäisiä maisemakuvia ;)
"Moon kuu
Heijastus mun, tanssii kanssas.
Moon kuu
Vaikket huomaa, läsnä aina.
Mä kierrän ja seuraan,
pidän sulle seuraa silloinkin ku tuntuu: oot yksin.
Mä oon kuu!
Vaikket huomaa, tanssin kanssa nytkin."
 |
| ps. mie rakastan Suomen luontoo ja kesää. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti